Sobota:
Nessa jak zwykle wariowała, i szukała dla nas skutecznego horroru zawołałyśmy jej tatę który nam puścił ten film, zanim go włączyłyśmy to Nessa tak go wkurzyła ,że złamał pudełko od filmu- z Lemooną nie mogłyśmy opanować śmiechu, potem On wyszedł i zaczęłyśmy go oglądać, właściwie to tylko ja go oglądałam- dziewczyny tak się bały i udawały, że się bawią z psem Nes. Oczywiście Nessa, zaczęła go oglądać i w połowie tak się bała, że go wyłączyła. Po jakiejś drugiej w nocy zasnęłyśmy, ja obudziłam się o 8, a Nessi zaraz po mnie, Lemoonka o 8:30, zrobiłyśmy sobie na śniadanko tosty, Wypiłyśmy herbatkę, poszłyśmy się umyć, uczesać i umalować. O 12 z kończyłyśmy oglądać Amtivyl... nie pamiętam nazwy tego "horroru"- który ponoć jest oparty na prawdziwych faktach. Polecam ten film.
Potem poszłyśmy do mojej babci, zjadłyśmy obiad, Lemoona wykorzystała fakt, że nasz brat gdzieś wyszedł, więc siadła na kompa i zaczęła grać w The Sims 3, ja i Ness poszłyśmy do sklepu po zakupy, z pół godziny szukałyśmy soli, a co drugie słowo to było kur*a- jak to ujął mój kolega, że kurwa to nie wykrzyknik tylko przecinek( Tak do pani, A baba zaczęła się śmiać ).
Gdy zaniosłam zakupy, Nessi rodziców nie było, więc mogłyśmy spokojnie oglądać Mangę (którą tak kocham).
Tym razem była to manga o gejach, bardzo mi się spodobało ale pierwsza seria ma tylko 13 odcinków, a drugiej nie mogłam znaleźć. Ale nic. Teraz jestem w domu, i nie mam co robić, więc wygłupiam się z Nes, na czacie.
<-- ten obrazek nie jest z wiązany z tamtą mangą co oglądałyśmy, to jest jakaś o wampirach, ale nie pamiętam tytułu :/Przepraszam, że tak dennie napisałam, ale nie mam weny- ponieważ mam okres :/ wszystko mnie boli.
1 komentarz:
hah. ale manga.. xD
Prześlij komentarz