środa, 2 marca 2011

Środa Nessy... :)

To tak. Postanowiłam że dziś napisze troszkę więcej i dorzucę kilka innych bonusów. To dziś miałam na 8.50. Dziewczynki przyszły o jakiejś 8.20. Posiedziałyśmy troszke w szkole przed dzwonkiem na lekcje. Pierwsza lekcja wf. Kocham go (nawet). Układaliśmy układ z szrfą. Ja dobrałam się w pare z Aguśś. Monia i Ewciaa siedziały i nie ćwiczyły bo M ma złamaną rękę a E coś z palcem. Biedactwa moje. To ułożyłyśmy krótki układ (dokładnie to tylko ja umiem ładnie tańczyć) i ćwiczyłyśmy. Bardzo szybko poszło. Pod koniec wf-u do wc się przebrać. Ja oczywiście z moją inteligęcją nie mogłam założyć butów. Z pośpiechu wsunęłam je na stopki łamiąc piętki ( w butach ).Następna była matma. W czasie czytania prac domowych ja jeszcze męczyłam się z założeniem moich czarnych trampeczek.
Tak bardzo mała fotka ale jest taki różowy okrąg i w tym kółku jest!!!
Ok. Dalej przerwa. Siedziałam na korytarzu i gadałam z kolezankam. Potem dwie godziny polaka. Bardzo szybko zleciało. Na pierwszej czytanie i notatka a na drugiej w cwiczeniówce podanie. Na długiej przerwie siedziałam na korytarzu i słuchałam muzyki. Ostatni angielski. Na początku przedstawialiśmy totem po angielsku. Dostałam 4 więc spox. Potem nie wiem bo słuchałam muzyki w słuchawkach. Wkońcu KONIEC!!! Na obiadku siedziałam z Kiki( ale nie z moją loffe kiki z bloga)bo Monia i Ewcia na dodadkowy angielski poszły. Aguśś nie je obiadów i poszła do domu. Jeszcze z Kiki wstąpiłam do biblioteki i do domku. Teraz se piszę xDe. Za pół godziny lece do Aguśś przećwiczyć na jutro ukłan na wf. Teraz pisałam do niej eska :) Oki to chyba na tyle. jeszcze dadam site która właśnie wypatrzyłam jak szukałam fotki jakiejś!

jest boska :)
Oki papa i buźki
!!!
PS: sorki jak są jakieś błędy ale mi się coś zrąbało i nie zaznacza :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Brak komentarzy: